10 Aralık 2012 Pazartesi

Hafif Muffinler


Bu eğlenceli muffinleri iki gün önce yalnız olduğum bir akşam yaptım. Film izliyordum ve bir yandan da atıştırmalık bir şeyler arıyordum. Yağlı cips veya yüksek kalorili çikolatalar yerine az yağlı ve az şekerli muffinler yapmaya karar verdim ve hiç düşünmeden filmi durdurup mutfağa girdim. Hemen on dakikada malzemeleri birleştirip fırına atıverdim. Hafif muffinler dedim çünkü bir bardak sıvı yağ yerine yarım çay bardağı yağ kullandım ve bir buçuk bardak şeker yerine yarım bardak şeker ve bitter çikolata parçacıkları kullandım. Muffinler fırında kızarırken film izlemeye devam ettim ancak aklım fırında olduğu için filmin yaklaşık bir yirmi dakikasına kendimi pek veremedim. Aslında iyi de oldu çünkü tam da üzüntülü sahnelerde kendimi kaptırıp ağlamamış oldum. Ama sonra filmin kalanını muffin yiyerek ve salya sümük ağlayarak izledim.
Ertesi akşam arkadaşım Tuba ve Erkan çay içmeye geldiler. İmdadıma dün yaptığım muffinler yetişti, çayın yanına da pek yakıştılar. Mutlu mesut yeyip bir yandan da komik videolar izleyip güldük. Aynı muffinleri hem ağlayarak hem de gülerek yiyebilirsiniz. İkisinin yanına da yakışıyor.  Afiyet Olsun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder